لباس کار دو بنده

لباس کار دو بنده

لباس کار دوبنده با قیمت مناسب برای فصول گرم با مقاومت بالا برای حفظ ایمنی کارکنان از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، فلامنت و کتان میباشد، دارای تی شرت کتان یا لی برای جلوگیری از تعریق زیاد و نسوز بودن  با سگک از جنس پلاستیک برای جلوگیری از بالا رفتن دمای آن در گرما میباشد و در سایز مناسب هر فرد وجود دارد. . برای اطلاع بیشتر میتوانید توضیحات محصول را مطالعه کنید.

لباس کار دوبنده


لباس کاری دو بنده شرکت تجهیز صنعت آرمانی چه ویژگی هایی دارد که آن را از بقیه ی شرکت ها متمایز میکند ؟

این لباس کاری برای چه محیط هایی مناسب است؟

این شرکت چه امکاناتی را برای طراحی منحصر به فرد شرکت شما فراهم میکند؟

استفاده از لباس کاری که متناسب با شرایط کار باشد همواره دغدغه ی افرادی است که با ابزار و وسایل خاص کار میکنند و در شرایط خاصی قرار دارند که نیازمند حفظ امنیت جانی آنها می باشد. در این راستا طراحی لباس کار محکم و نسوز در برخی موارد قابل توجه است و باید رعایت شود.

کارخانه ها ، کارگاه ها، زمین های کشاورزی، تعمیرگاه ها و مکانیکی ها و کارکنان نصب و تعمیر ، حمل و نقل، شهرداری، ساختمان سازی، صنعتی، رنگ کار ها ، نقاش ها، باغبان ها و نجار ها و... از لباس کار یکسره یا لباس کار دوبنده استفاده میکنند. به دلیل نوع کار در این قسمت ها باید از لباس کار مناسبی برای ایمنی کارگران استفاده شود، به همین دلیل جنس این لباس ها به گونه ای است که کارکنان در آن راحت باشند و بدون محدودیت در حرکت بتوانند به انجام کار بپردازند. جنس پارچه ی این لباس ها معمولا از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، فلامنت، کتان و یا مخلوط آن ها می باشد و الیاف پارچه طبیعی می باشد. اگر در حین انجام کار مورد نظر وجود آستین مزاحمت ایجاد کند، باید از لباس کار آستین کوتاه استفاده کرد که این لباس کار دو بنده این ویژگی را دارد و دارای تی شرت مناسب فصول گرم از جنس کتان ، لی یا کجراه است که مقاومت آنها به دلیل داشتن ضخامت و درصد نخ بالا که برای جلوگیری از تعریق زیاد میباشد بسیار بالاتر از سایر پارچه ها است، که این ویژگی امکان کار برای کارگران در شرایط کاری که احتمال برخورد لباس با وسایل تیز زیاد است را ممکن می سازد. پوشیدن و در آوردن لباس کار دو بنده و انجام کار با آن بسیار راحت است. این لباس کار دارای سگکی از جنس پلاستیک به جای فلز برای جلوگیری از بالا رفتن دمای آن در گرما میباشد. دوخت این لباس بسیار محکم است و افراد را از خطر احتمالی و لباس را از پارگی به وسیله ی ابزار تیز حفظ میکند. لباس های کار متناسب با سایز کارکنان طراحی میشوند، تنگ نیستند تا کارکنان بتوان به راحتی در آن حرکت کنند و جا به جا شوند و  در شرایط سخت باعث ناراحتی کارگران نشوند وگشاد نباشند که قسمت های لازم بدن را بتوانند پوشش دهند.