وبلاگ

چرا لباس کار را برای تبلیغات استفاده کنیم؟

شرکتها  برای تبلیغ محصولات خود از روشهای گوناگونی استفاده می نمایند که بسته به سلایق مخاطبین , بودجه تبلیغاتی  , فضای محیطی و … می تواند متفاوت باشد .

یکی از جمله روشهای تبلیغاتی پوشاک می باشد .

 

مزایای استفاده از پوشاک تبلیغاتی:

  • طیف گسترده مخاطبین پوشاک
  • انتخاب رنگ دلخواه متناسب با فصل و لوگو و محصول هدف ( رجوع شود به مقاله شماره 1 با عنوان رنگها در تبلیغات) که این تنوع رنگ شاید در خیلی از محصولات شبیه محصولات چاپی میسر نیست.
  • تنوع در محصولات : در زمان های متفاوت و با توجه به بودجه می توان از کلاه تلبیغاتی , تی شرت تبلیغاتی , لباس کار تبلیغاتی , جلیقه تبلیغاتی و البته لباس کار تبلیغاتی شامل دوبنده و کاپشن و سرهمی استفاده نمود.
  • مهمترین و جذاب ترین دلیل استفاده از پوشاک , هویدا بودن آن است و در واقع بیلبوردهای متحرک هستند . بطور مثال شرکتی قصد تبلیغ در نمایشگاه بین المللی تهران را داشته باشد کافیست 500 عدد تی شرت تبلیغاتی را بین کارگران و خدمه توزیع نماید , قطعا همه بازدید کنندگان چندین بار لوگوی شما را می بینند و در ضمیر ناخودآگاهشان حک می شود و کافیست بازاریاب شما با ایشان تماس بگیرد , در این لحظه ضمیر ناخودآگاه آشناپنداری می کند و حس قرابت باعث ادامه گفتگو می شود . حال این اهرم تبلیغاتی قدرتمند را با پاور بانک مقایسه کنید که باید به تعداد محدود تهیه شود و همه هم آنرا در کیف خود قرار می دهند .

لذا بشدت توصیه می شود که هنگام تصمیم گیری برای تبلیغات همه جوانب را در نظر بگیرید.

پیام خود را بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.