لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی

برای انتخاب لباس کار مهندسی حتما نوع صنعت را در نظر بگیرید همچنین شرایط آب و هوایی منطقه و درجه بندی مهندسان در هر گروه کاری میتواند جنس و رنگ پارچه متفاوت داشته باشد. یکی از نکات مهم در انتخاب لباس مهندسی مناسب رنگ آن میباشد که میبایست از رنگ سایر لباس ها در یک کارگاه متمایز باشد. اگر به این مورد علاقه مند هستید قسمت توضیحات محصول را مطالعه کنید.

لباس کار مهندسی

جنس پارچه لباس کار مهندسی عموما کتان میباشد.

ویژگی های لباس کار مهندسی


همانطور که از اسم لباس کار مهندسی پیداست این لباس برای مهندسین استفاده میشود. اگر به دنبال لباس کار مهندسی خیلی خاصی هستین و یا به دنبال لباس کار های مهندسی خارجی میباشید بهتر است این موارد را بررسی کنید.

لباس کار مهندسی عموما به رنگ های روشن طراحی و تولید میشود و اصطلاحا کار و زحمت بیشتری برای تولید ان کشیده میشود. قیمت لباس کار هم بر اساس مقدار پارچه به کار گرفته شده است و جنس پارچه استفاده شده در لباس کار تعیین میشود. لباس کار مهندسی خانم ها را باید با طرافت بیشتری تولید شود. رنگ و طراحی برای خانم ها به شدت حائز اهمیت میباشد و خانم های مهندس سلیقه های مختلفی دارند که لباس کار میبایست مطابق با ویژگی دلخواه ان ها تهیه و تولید گردد. پس از اینکه لباس کار طراحی شد میبایست طرح ان بر روی پارچه پیاده سازی شود و پس از پیاده سازی طرح بر روی پارچه برش ها انجام شود و طبق طرح لباس کار دوخته شود. در ایران تعداد شرکت های تولید کننده لباس کار محدود میباشد به همین جهت اکثر افراد برای خرید لباس کار مهندسی خارجی اقدام میکنند. شما میتوانید با تماس یا مراجعه حضوری به تولیدی لباس کار ها از مشورت ها و راهنمایی هایی در این زمینه بهرمند شوید. در انتخاب لباس کار مهندسی به محل قرار گیری ابزار های مهندسی بر روی لباس کار توجه کنید. برای مثال مهندس های ساختمان اکثرا جایی برای گذاشتن خود کار و جیب برای گذاشتن گوشی موبایل خود نیاز دارند. اگر کارگاه شما در منطقه گرمسیر است باید از لباس کار خنک استفاده کنید و اگر در مناطق سردسیر قرار دارید باید لباس کار کتان یا پنبه ای ضخیم استفاده کنید. شلوار لباس کار مهندسی نیز از جمله مواردی است که برخی ان را نادیده میگیرند این شلوار به همراه کاپشن یا لباس کار توزیع میشود. شلوار مهندسی باید دارای جیب و جایی برای عبور کمربند داشته باشد. لباس کار مهندسی قابل شسشتو و اتو باشد.