وبلاگ

کاپشن زمستانی

کاپشن زمستانی

کاپشن زمستانی دارای المانهای مختلفی است که کیفیت و قیمت آنرا تعیین می نماید , بسته به شرایط استفاده و کاربردی که می تواند داشته باشد می توان المانها و فاکتورهای ذیل را انتخاب نمود که علاوه بر انتخاب درست موجب صرفه جویی در هزینه نیز شود .

– جنس رویه کاپشن :

اگر کاپشن زمستانی مورد نیاز صرفا جهت استفاده در شرایط سرد و خشک است و محیط مورد نظر دارای بارش خاصی نیست می توان جنس پارچه را از فلامنت یا کتان استفاده نمود – اگر در همین شرایط آب و هوایی , کاربر جوشکاری می نماید و یا احتمال شعله وری وجود دارد حتما باید از کتان با پارچه ایی شامل 70 درصد نخ و 30 درصد پنبه و یا 100 درصد پنبه استفاده نماید .

در صورتیکه محیط استفاده , فضایی مرطوب با بارش نسبی زیاد باشد باید جنس پارچه ضد آب یا واتر پروف استفاده نمود .

– خز داخلی :

با توجه به شرایط و دمای برودتی که کاربر در آن قرار می گیرد می توان بترتیب از خز 100 گرم , 200 گرم و یا 300 گرم استفاده کرد – در صورتیکه شرایط محیطی بسیار بسیار سرد باشد باید داخل کاپشن را از ” پر ” استفاده نمود .

استفاده از پر کاپشن را بسیار گرم می نماید که البته به میزان تراکم ” پر ” استفاده شده گرمای آن نیز متفاوت خواهد بود .

توجه داشته باشید بازای هر بار شستشو کاپشن پر حدود 5 الی 10 درصد از کیفیت آن کاسته می شود لذا در شستشوی آن باید خست بخرج داد و برای این کار بهتر است رنگ انتخاب شده در کاپشن پر چرک تاب باشد.

– خرج کار :

استفاده از زیپ , دکمه , بند و … با کیفیتهای گوناگون می تواند سهولت استفاده برای کاربر را تعیین نماید و استفاده از خرج کار نا مرغوب می تواند مشکل زا و یا خطرناک باشد.

– دوخت :

توصیه می شود حتما به نوع دوخت کاپشن زمستانی دقت شود , دوخت غیر صنعتی می تواند کاربر را در شرایط پراسترسی قرار دهد و پاره شدن بخصوص در شرایط با تحرک و در نقاط حساس موچب کلافگی و سردرگمی کاربر شود .

– گلدوزی یا چاپ :

بهتر است نوع لوگو مورد نظر روی کاپشن گلدوزی شود تا چاپ , چون ممکن است در شرایط مرطوب , چاپ از بین برود .

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و داشتن زمستانی سفید و شاد و پررونق امیدواریم مطلب خلاصه فوق شما را در انتخاب و سفارش کاپشن کمک نماید.

کاپشن زمستانی – کاپشن زمستانی – کاپشن زمستانی

پیام خود را بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.